lindatormanen

Dum Spiro Spero

jag har syndat..

Publicerad 2008-10-22 23:41:47 i Allmänt

Förlåt sis, förlåt. Men jag pallade faktist inte finskakursen idag. Så jag ringde Nantke och frågade vad hon skulle göra. Hon hade också finskakurs, men vi bestämde oss för att vi inte orkade gå på dom idag. Förlåt sis. Istället träffades vi på stan och gick och köpte bärs :) Det var faktist lilllördag. Sen gick vi till en park, ja jag vet jag är ett drägg, och satte oss och prata och drack lite. Båda fick sjukt mycket hemlängtan, och ett tag var det faktist nära till tårar. Men sen var Nantke tvungen att dra hem så jag ringde Tanja och Sandra. Det var hemskt. Man ska inte snacka skit om folk på internet, men det var faktist hemskt. Riktigt hemskt. Som tur var så fanns det andra trevliga människor i rökrummet på Edisons, där jag spenderade större delen av kvällen eftersom att jag verkligen inte stod ut med T och S.

Men nu är jag trött och ska somna till ett avsnitt av OC.
Jag lovar er jag är kär, dessutom sa han till mig att han älskar mig bara mer och mer för varje gång vi ses..


















PS. Självklart är jag inte kär, men han är ju så vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela