lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredagen..

Publicerad 2008-10-19 20:35:35 i Allmänt

Kom på att jag skulle skriva om fredagen också ;P

Jag och Nantke satt i rökrummet när det kom 2 lite äldre killar och frågade om dom fick sätta sig vid oss. Vi sa att det kunde dom så dom satte sig ner och frågade vad vi gjorde i Finland och hur gamla vi var. Vi förklarade att vi var 19 och jobbade som au pair:er (heter det au pair:er??). Den ena killen sa att han hade jobbat som au pair i Sverige och sa att det var det värsta han gjort. Vi sa att vi trivdes med våra jobb, men han fortsatte säga att det var skitjobb. Men vi sa att det tyckte inte vi :P Sen så frågade vi vad dom hette, hur gamla dom va och vad dom jobbade med. Den ena hette Miko, var 28 år och jobbade på ett medicinskt företag. Då sa jag att det gjorde han som jag bodde hos också.

Miko - Va hette du sa du?
Jag -  Linda.
Miko -  MEEN JAG KÄNNER DIG!

Jag fattade inte så mycket där en stund, men sen förklarade han att han jobbade tillsammans med Reima som jag bor hos. Så han har hört jättemycket om mig. Han tyckte det var jätteroligt att träffas, jag tyckte inte det va lika roligt eftersom att vi träffades på en bar. Det är ju inte det att jag inte vill träffa Reima och Karos vänner. Det är bara det att jag vill inte träffa dom på min lediga dag, när jag sitter på krogen och dricker. Inte så lyckat första intryck.

Sen så frågade dom om vi hade några finska pojkvänner, det sa vi att vi inte hade. Så då sa dom att dom skulle fixa det till oss, dom var bara tvugna att veta om vi var normalsexuella, haha vilka jävla finnar :P
Dom skulle vidare till Börs och så sa dom att om vi kom dit så skulle vi spara första och sista dansen till dom.
Vi stannade kvar på Edisons ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela