lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredag :)

Publicerad 2008-10-03 16:22:02 i Allmänt

Då var det fredag igen då :) En vecka sen jag var hemma nu, tiden går fort. Det var skönt att vara hemma , men det var skönt att komma tillbaka också :)

Bakade med minstingen idag, han fyller år imorgon så vi gjorde en glasstårta. Den tog fan flera timmar att göra, men det blev ju iallafall fin:D

Ikväll ska jag till stan och möta Tanja :) Träffade henne på au pair-träffen förra veckan. Det blir nog mysigt. Ta några bärs med någon som inte pratar finska ska bli trevligt :D

Snart kommer pappi också, eller ja, det är väl tre veckor kvar, men iallafall. Han fyller 50 :) Nån som har förslag på någon bra present??

Nej nu ska jag duscha, sen käka lite och göra mig iordning
Ha så kul ikväll! Det ska jag ha :)

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2008-10-03 21:08:23

Vi skulle kunna köpa en uppblåsbar leksak åt honom hahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela