lindatormanen

Dum Spiro Spero

det borde finnas fler som gustav..

Publicerad 2008-10-16 00:00:55 i Allmänt

fler som Gustav Svensson menar jag :) I svensson svensson, vet du? Men iallafall, fler som han skulle det va, tänk va roligt att känna en sån person. Kanske inte alltid men ofta. Men jag tycker nog att dom gamla avsnitten är bättre :)

-Varför måste du alltid bli så här på alla fester gustav?
-Jag är svensk och i sverige måste vi dricka sprit för att ha roligt det är tekniskt bevisat!

Nej nu ska jag sova, Natti Natti :)

Kommentarer

Postat av: Lottaa

Publicerad 2008-10-17 15:46:05

De borde finnas fler som dig åxå :D love u <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela