lindatormanen

Dum Spiro Spero

<3

Publicerad 2008-10-30 16:02:03 i Allmänt



Alexandra ”CP-Fido” Gunnman
 MIN BÄSTA VÄN

Vad heter hon -  Alexandra
Vad kallar du henne – CP-Fido, hjärtat
 Hur länge har ni känt varandra – 3 år :)
 Har ni alltid varit bästa vänner – Nej ;P
 Vad gör ni när ni är – Pratar skit, festar och äter tonfiskröra ;P
 Dricker hon alkohol – Självklart ;)
 Hur ofta är ni – Inte så ofta längre, bor ju i olika länder :P
 Har du vart hemma hos henne – Yees :)
 Vad gör ni när ni är hos henne – Tar springnotor från både krogen och taxin ;P
 Är hon snygg – Skitsnygg :)
 När ska ni ses nästa gång – Nästa vecka :) Hon kommer till Finland och ska vara hos mig en hel helg :)
 När pratade du med henne sist – Igår :)
Är hon snäll – Mot mig är hon ;P Mot andra är hon snäll om hon känner för det ;P
 Vad lyssnar hon på för musik – Dansband :P
 Vad är hon bra på – Allt :)
 Vad tycker hon mest om – Catch menthol mini och love gun :)
 Pratar ni om allt – Allt och lite till ;P
 Har ni bråkat någon gång - Yes
 Tycker du om henne – YES :)
 Tycker hon om dig – Jag tror det ;P
 Bråkar ni ofta – Nej :)
 Kommer ni alltid vara bästa vänner – Självklart, hon är min andra hälft <3

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-10-30 17:22:57

<3 DU ÄR BÄST! Min andra hälft, du och jag mot världen, svek och subbor

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-10-30 21:17:42

Jag saknar dig <3 Längtar som en tok tills jag får åka. Vad skulle jag göra utan dig? Du är bäst! Jag älskar dig Linda Kristina Elina Törmanen <3 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela