lindatormanen

Dum Spiro Spero

money, money :)

Publicerad 2008-11-05 00:07:23 i Allmänt

Ibland löser sig problemen så himla lätt :) Innan dom ens har hunnit uppstå så försvinner dom, som bortblåsta. Jag blir så lycklig :D Jag ska få 100 euro om jag putsar hälften av fönstren i lägenheten, vilket är 4 rum. 4 rum för 100 euro, jag klagar inte. Speciellt inte eftersom att fönstren inte behöver vara putsade förrens till jul och jag får pengarna på fredag så att jag kan shoppa kläder när Alexandra kommer :) lycka, lycka, lycka. Så imorrn kan jag utan att få dåligt samvete gå till stan och spendera mina sista sparade pengar på dom där lite för dyra skorna :) Sen blir det Edisons med N, kan det bli en bättre onsdag? Pengar kanske inte bringar lycka, men det är fan mycket lättare att känna lycka med pengar än när man är pank som en kyrkråtta.

Nu ska jag sova och drömma om mina skor som står i affären och väntar på mig :) Dom är vackra, jag lovar!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-11-05 13:43:28

Putsa på =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela