lindatormanen

Dum Spiro Spero

lycka är att köpa julklappar..

Publicerad 2008-11-24 19:58:47 i Allmänt

Har köpt dom första julklapparna idag :) Det är riktig jävla lycka! Jag älskar att köpa julklappar. Dessutom är det skönt med lite depressionsshopping efter den äckliga finska kursen. USCH för den. Tur att jag hade lite pengar så att jag kunde köpa julklappar för att bättre på humöret. Märk ordet lite pengar.
Men nu är det gjort iaf, första julklapparna inhandlade, så nu har jag julkänsla.
Dock märkte jag på vägen hem att om vädret fortsätter så här så kommer jag knappast gå ut på krogen i helgen. Med tanke på att jag lyckades vricka foten förra helgen och då var det inte ens hälften så halt som det är nu. Så det är nog bäst att jag stannar hemma i helgen. För gå på krogen nykter är inte ett alternativ, så då kan jag lika gärna vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela