lindatormanen

Dum Spiro Spero

jag är inte död!

Publicerad 2008-11-23 21:02:19 i Allmänt

Jag är inte död. Inte än iaf. Men först gick mitt internet sönder, jag vet inte riktigt va som var fel, det är lite spåksvårigheter här på sjunde våningen ibland, men trasigt var det. Och sen när det började funka igen så hade jag ingen ork att blogga, eller göra något annat heller för den delen. Men nu ska jag försöka skärpa mig, Alexandra börjar nämligen bli uttråkad i hemma i Säffle. ;P

Igår mötte jag sis i hamnen :) Skönt att se henne, jag har saknat na! Dock är hon lite dålig på att dricka ;P Men men, det bevisar ju att jag måste ha fått ölgenerna från pappas sida..
Sen när jag kom hem så sov jag några timmar, sen så träffade jag chefen för catering-firman, DUMMA GUBBE!
Det blev inget jobb på fredag, men han skulle höra av sig när han hade jobb i stan.
Efter det bar det av till IKEA med grabbarna, köpte doftljus, ljuslyktor och ramar till korten på mina kära bröder <3
Dock kommer det ta många veckor innan jag tar med grabbarna till IKEA, eller åker buss med dom igen.

På kvällen skulle vi ut och käka med familjen. Pappan hade nån affärsmiddag så mamman, grabbarna, sara och jag skulle käka ute. Det vart pizza och bananasplit till efterrätt, gottit :) Precis innan vi skulle dra så passade en av grabbarna på att kräkas. Rätt över bordet. Jag satt mitt emot honom. Jag vart ganska äcklad. Efter att kräkan var upptorkad och maten var betald så kunde vi iallafall åka hem.
Som den hypokondriker jag är så var jag helt säker på att jag hade fått magsjukan igår. Somnade innan klockan 11, det har inte hänt en enda gång sen jag kom hit! Har legat och tittat på film hela dagen idag och bara väntat på att kräkattackerna ska börja. Men inget. Inte ens en liten sur uppstötning. Jag slipper nog bli sjuk. SKÖNT!

Nej nu ska jag ta mig en cigg ute i stormvädret, inte mysigt.
BTW, hjärtat ditt vikingkort är beställt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela