lindatormanen

Dum Spiro Spero

en annan dag..

Publicerad 2008-11-03 23:55:17 i Allmänt

Imorrn när jag vaknar så ska jag göra alla dom där grejerna som jag inte gjorde idag heller. Imorrn ska jag göra det. Idag var inte någon riktigt bra dag att göra någonting, jag får aldrig någonting gjort dom dagarna jag har finska kursen. Jag hatar den, den är äcklig.. Usch fy och blä. Som tur är har jag N som känner likadant, hon ställer upp och skolkar med mig dom dagar jag känner för det. För vi har finska samtidigt, dock inte samma kurs. Efter kursen på onsdag har vi dock stämt träff på Edisons :) Något att se fram emot, när jag ska sitta i 2,5 timme och böja ord som jag inte ens vet vad dom betyder.

Men nu måste jag sova, för jag börjar tidigt imorrn för omväxlings skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela