lindatormanen

Dum Spiro Spero

Biten?

Publicerad 2008-12-01 00:00:45 i Allmänt

Jag har ett bitmärke. På armen av alla ställen. Jag har ingen aning om hur det har hamnat där. Jag är inte ens säker på att det är ett bitmärke. Men det ser ut som det. Blått är det också. Och svullet. Ganska mycket blått och mycket svullet. Bara jag inte har fått rabies ;P

Imorrn kan jag skriva om helgen, killen som fick öl över sig, dans på borden och min stackars borttappade telefon. Men nu ska jag sova! Har blivit alldeles för lite sömn denna helg!

Natti natti :)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-12-01 20:22:38

De var ja som kom och bet dig på natten när du sov :) haha



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela