lindatormanen

Dum Spiro Spero

väntar ..

Publicerad 2008-07-18 21:00:40 i Allmänt

jag var tvungen att jobba över :/ skulle egentligen slutat kl 8, men va tvungen att jobba till halv 10 . så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå snabbare. finns inte så mycket kvar att göra ..

Öl ikväll?
Bra sugen blir jag när alla ringer och säger att dom festar :/ men jag ska ju jobba imorrn . fast man kan ju ta en eller 2, kanske 4 . men om jag känner mig själv rätt så blir det nog antagligen 5 .

Plocka i diskmaskinen kanske vore nåt, det tar ju några minuter iaf ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela