lindatormanen

Dum Spiro Spero

trött ..

Publicerad 2008-07-19 08:23:42 i Allmänt

Jag vill också ligga hemma i sängen och sova . Sommarlov låter väldigt lockande just nu tycker jag . Jag vet inte riktigt om jag är redo för det så kallade vuxenlivet . Att gå upp tidigt på morgonen är inte precis något som får mig att hoppa av glädje : / Men men nu sitter jag iaf på jobbet, och jag känner att det är tur att det inte vart några mängder med öl igår .
Pappa den jäveln är i Finland och dricker sig lycklig, själv får man vara hemma och slita. När jag tänker efter så lär jag nog gå dit i dag och ta in posten, kanske städa upp lite efter förra helgens "husvaktande" .

Nej nu är nog mitt kaffe klart, svepa det & sen göra någon nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela