lindatormanen

Dum Spiro Spero

sur som en citron..

Publicerad 2008-07-30 23:11:35 i Allmänt

Sitter hemma och lyssnar på Vanessa Carlton &  massa finskt skräp, det är säkert bra om man förstår vad dom sjunger men jag fattar NADA !! Vanessa Carlton lyssnar jag på bara för att hennes röst gör mig lugn vilket verkligen behövs nu, och den finska musiken lyssnar jag på för att jag måste få in det jävla språket i huvudet! Jag får panik om jag inte lär mig finska snart, jag vet att jag kan egentligen, men jag behöver någon som pratar med mig, och det verkar ju inte finnas många som är frivilliga att göra. Alla tror ju att jag inte kan ett skit, och det blir inte lättare att prata när folk tror det..

Bokade biljetter till färgan igår, skulle åka till E-tuna på måndag och sen ta färjan på tisdag morgon. Sen skulle jag vara hos släkten i några dagar och åka till familjen som jag ska jobba hos på lördagen. Men tydligen blev det för dyrt att vara i Finland så många dagar så nu ska vi åka till E-tuna på onsdag och sen ta morgonfärjan på torsdagen. Ok det är väl skönt att vara hemma lite längre eftersom att jag ska vara i Finland i 10 månbader men som det känns just nu så vill jag bara komma dit. Jag har väntat i flera år på att flytta från den här hålan och även om det låter lite för alla andra så är 2 dagar lång tid för mig, när jag har vetat i flera veckor att det är på måndagen  som jag ska åka : /  Och eftersom att jag känner min pappa så vet jag inte vem som ska köra mig till familjen med all min packning på lördagen om dom ska festa på fredagen. Jag blir TOKIG!!

På jobbet gick allt åt helvete hela dagen, inget blev som jag ville och ingen ville som jag ville.. Suck! Hela dagen har gått åt helvete helt enkelt.. Skulle verkligen behöva dig här nu hjärtat.. Jag saknar dig. Vill att allt ska vara som förut, du kan flytta till Finland med mig :) Jag hade 3 underbara år med dig och järngänget och jag vill verkligen inte att det ska vara över, jag är inte redo att bli vuxen och klara mig själv än. Jag behöver er, jag behöver er här :(


Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there?
Can we make it somehow?
I guess I thought that this would never end
And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us 'round?
Will these memories fade when I leave this town
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-07-31 13:20:55

Hjärtat jag behöver dig hos mig också ! Hade jag kunnat skulle jag flyttat med dig till Finland utan att tveka ! Tänk ifall du glömmer bort mig och skaffar massa andra cp-fido:ar där borta ? Då blir jag jättelessen faktiskt . Varför måste Finland ligga så långt bort ? Det är ju svårt nog nu , när du bara är 16 mil bort , hur ska jag klara mig med ett helt jävla hav och ännu mer ? Saknar dig <3

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-08-08 18:48:41

Nu har jag oxå skaffat blogg , hjärtat :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela