lindatormanen

Dum Spiro Spero

And you say we're too young, but maybe you're too old to remember!

Publicerad 2008-07-21 23:58:43 i Allmänt

Pratade med Alexandra nyss. Jag saknar dig hjärtat, så där mycket så att det gör ont i hela kroppen. Jag misstänker att du antagligen tycker att jag har klantat till det rejält nu, men att du var för snäll för att säga det.  Och innerst inne vet jag att det här inte är särskilt bra, faktist. Men tänk hjärtat, 14 dagar, i 14 dagar kan jag förneka att det är dåligt och sen behöver jag inte bry mig om det något mer. I 14 dagar kan vi låtsas som att det inte är något sen drar jag. Problemet är att det känns bra. Men jag ska låta bli. Jag behöver ingenting som håller mig tillbaka. Jag får helt enkelt inte ha något som håller mig tillbaka.

Järngänget ska komma och hälsa på mig :) Tyvärr kommer en väldigt speciell medlem att fattas : /  Men vi tar igen det sen. Jag lovar <3

Imorgon kommer Stoffe :) Jag blir lycklig, tyvärr är imorgon enda dagen som jag är ledig medans han är här.
Men det får funka endå. Jag och pappa har ett motto; Det gör ingenting om man är lite bakis på jobbet, så länge man inte är full. För bakis måste ju alla få vara ibland. Men full det får man fan vara hemma.

I allra värsta fall har jag kommit på att man kan ta en snabb powernap på jobbet, ok den kanske inte blir så jävla snabb jämt, men det jag försöker få fram är att man kan vila på jobbet. I värsta fall kan man ju titta på film :)

Diggiloo på lördag :)
Vem ska du gå med?
Gissa vem jag ska gå med?

Ibland går saker sönder, det är inte så mycket att göra åt.
Ibland är det inte med flit, då får man helt enkelt ta det som det är.
Men ibland är det någon som kastar saker från balkonger så att dom går sönder, och då blir jag faktist förbannad, speciellt om det är mina saker från min balkong!!
Men andra saker kan ju oxå gå sönder, som tur är så råkar jag vara en naturbegåvning på att laga handfat :)

Stand up boy, I shine so bright when you're around

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-07-22 10:20:10

Bara du känner att det är bra så är det bra , hjärtat . Jag tycker inte du har klantat dig . Bara du är lycklig så får du göra som du vill . Men som sagt , det är bara nu det känns så långt och litet , om tre år är det ingen som kommer tycka något . Iofs så tror jag inte att dom gör det nu heller ;) Jag vill att hela järngänget ska komma till mig med <3

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-07-23 22:39:48

hahahahaha =) "handfatet" XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela