lindatormanen

Dum Spiro Spero

vi ska på krogen och dansa på borden..

Publicerad 2008-12-12 15:54:24 i Allmänt

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, men vafan jag har haft annat för mig. Jag tror faktist inte att det är någon som har haft särskilt stora abstinensbesvär.

Ikväll blir det iallafall au pair-fest, eller ja, det ska iaf föreställa det. Jag och Nantke ska iaf dricka rosa mousserande vin och känna oss glammiga, medans dom andra tråkmånsarna antagligen sitter och suger på en avslagen cola. Jag har ingenting emot nykterister om det är det ni tror, men på en fredagkväll så har jag inte mycket för dom heller. Vi har ingenting gemensamt på helgerna helt enkelt. Inte på onsdagar heller.

Men sen ska vi iaf till gigglin och dansa på borden :) Då blir det lycka, dessutom ska vi träffa Masku-grabbarna och T har silverkort ;) Typ som ett bonuskort på krogen, 2,50 euro för en bärs det  är lagom :)

Nej nu borde jag göra mig iordning, för  snart kommer dom och hämtar mig så att vi kan åka och handla bärs. vi kanske till och med slår på stort och köper något ätbart ;)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-12 17:45:51

Jag hade lite abstinens faktiskt :P

Postat av: Carro

Publicerad 2008-12-14 22:32:38

Håller med Alexandra helt klart =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela