lindatormanen

Dum Spiro Spero

Söndag

Publicerad 2008-12-22 00:55:17 i Allmänt

Borde egentligen sova. Borde egentligen ha börjat packa. Men nej ingen packning och ingen sovning. Det är söndag idag och jag hatar söndagar, även om  den här har varit ganska mysig :) Det tog över 4 timmar att fixa naglarna idag, dock åt vi mat emellan men iaf. Fast snygga blev dom.

Helgen har  varit mysig med massa öl och trevliga människor :) Har varit i Masku hela helgen igen, men som sagt så gillar jag det där :)

Egentligen så vill jag gå ut och röka, men det är så jävla kallt. Så jag kanske borde sova istället?
Vi hörs imorrn !

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-29 23:36:08

Jag saknar dig hjärtat <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela