lindatormanen

Dum Spiro Spero

;)

Publicerad 2008-12-16 00:13:12 i Allmänt

Helgen var trevlig :) Au pair-festen var ganska lyckad, även om det glammiga mousserande vinet inte var rosa utan genomskinligt/vitt (eller vad man nu säger) men flaskan var ju iallafall fin. Helgen tillbringades i Masku vilket börjar bli en vana för fröken Törmänen, men jag trivs där :) Skönt att komma från "jobbet" också :)

Om exakt en vecka så är jag full på finlandsfärjan ;) Se upp hällefors för nu kommer jag hem. Dock bara för en vecka , men iallafall. Jag ska dricka öl med min pappa, vin med min mamma(o tommy :)), sprit med min syster, supa ner min lillebror, krama sönder min lillalillebror och kleta tryffelsmet i min kusins ansikte. Så, la familia, nu vet ni vad ni har att förvänta er ;)

BTW, jag har köpt 2 av 14 julklappar, läge att bli stressad nu?

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-12-16 16:20:05

akta dej för att komma, men skynda dej <3 <3<3<3

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-16 17:20:27

Inte alls läge att bli stressad ;) Jag vet att du trivs där :) Saknar dig hjärtat <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela