lindatormanen

Dum Spiro Spero

torsdag kväll ..

Publicerad 2008-08-21 21:08:28 i Allmänt

Jag fick naglarna fixade på salongen igår . LYCKA . Det var jätteskönt , jag satt där och bara njöt i nästan 2 timmar. Sen drog jag och Karo (mamman) ut på stan, skaffade bibliotekskort och busskort till mig . Käkade lunch ute och sen var det dags att hämta grabbarna :)

Idag har jag slappat hela förmiddagen, sen när grabbarna kom hem så fortsatte vid slappa framför tv:n. Sen skulle dom på sportskola. Det var cykling på schemat så Karo kom hem från jobbet och körde oss dit sen så skulle vi ta bussen hem. Jag hade ingenting emot att vara med på deras cykelträning eftersom att banan låg bredvid en skatepark och där fanns det mycket att titta på :) Tog bussen till stan för att byta och ta en annan buss hem. Grabbarna ville käka hamburgare så jag ringde och frågade Karo om det var okej. Det var det :) Grabbarna blev glada och jag slapp laga mat, kan det bli bättre?

Börjar planera en hemresa. Lite tidigt kanske, men jag längtar faktiskt hem. Eller jag längtar efter dom som är hemma kanske man ska säga.

Bara så ni vet, jag och Marcus gjorde ett IQ-test, jag är smartare än han :)

Kommentarer

Postat av: Tiainen

Publicerad 2008-08-22 15:56:28

Hmm.. det där skulle det ju inte talas högt om!! Jag ska bara träna lite och komma i form, sen slår jag dig med hästlängder // Nästan anonym ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela