lindatormanen

Dum Spiro Spero

Slösa inte spara

Publicerad 2008-08-19 13:35:05 i Allmänt

Fick pengar igår :) Yippie :) Dock slösade jag upp det mesta idag, men pengar är till för att slösas och inte för att samla damm som somliga tråkmånsar verkar tro. Jag tycker faktist inte att det är särkilt charmigt med snåla människor. Köpte ett par jeans och en plånbok som matchar väskan jag köpte förra veckan :)

Va ska man hitta på idag då? Borde egentligen ta med grabbarna till biblioteket och skaffa mig ett bibliotekskort så kan dom få låna lite böcker, eller kanske ta med dom till stan en sväng så att jag kan fortsätta slösa pengar. Fast det vore ju dock ganska roligt att gå till lekparken vid kyrkan och hoppas på att J & P sitter där och dräggar. Då skulle jag bli glad :)

Fick brev från mamma och mormor idag :) Dom är så söta :) Och ikväll ska Alexandra ringa mig, det är LYCKA <3

Imorrn ska jag till mammans salong och få mina naglar fixade :) Plus att jag har sovmorgon imorrn, kan det bli bättre?

Nej nu lär jag ta med grabbarna ut, det blir parken vid kyrkan. Hoppas J & P är där. Eller allafall J, P är faktist ganska skrämmande. Väldigt läskig vissa stunder när jag tänker efter. Men men dom är härliga :)
Kan ju skriva mer om Ps lilla incident sen.

Aja , heippa fan heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela