lindatormanen

Dum Spiro Spero

lön :)

Publicerad 2008-08-27 20:26:23 i Allmänt

Lön idag , det är riktig lycka :) 14 567 kr rikare kändes inte helt fel att vakna till imorse :) idag har jag faktist försökt att vara duktig, städat lute, lagat mat och tvättat massor .. Sen så var jag duktig och spenderade mina lönepengar på en dator :)
Den är riktigt snygg, faktist så är den lite vacker :)

Dock orkade jag varken gå och hämta ut mina biljetter eller boka tatueringstid så det lär jag göra imorrn :)

Men jag bokade iallafall rum åt Gabbe och Alexandra på vandrarhemmet . 2 veckor kvar tills dom kommer och jag håller på att längta ihjäl mig :) Och efter det är det bara 2 veckor kvar tills jag ska hem och hälsa på :)

I helgen ska jag åka hem till farbror och dricka öl :) Gottit ;)

Kommentarer

Postat av: Cp-Fido

Publicerad 2008-08-28 12:23:59

Jag håller på att längta ihjäl mig jag med ! Det känns nästan som jag har dött lite grann ett par gånger också , men jag måste överleva två veckor till ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela