lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredag ..

Publicerad 2008-08-22 14:34:12 i Allmänt

Vissa dagar går det inte riktigt som man vill.
Idag är en sån dag, eller det har varit det hitills men det ska det bli ändring på.
Va nyss och handlade med pojkarna, det gick inte så bra. Suck..
Men ikväll ska vi ut och käka på restaurang.

Plus att jag får lön idag :)
Krogen ikväll, då ska jag dricka öl och tequila tills jag pratar bättre finska än någon annan.

Nej nu duschen, sen ska jag göra mig iordning .

SKÅL, nej fan jag menar KIPPIS ;)

Kommentarer

Postat av: Cp-Fido

Publicerad 2008-08-23 10:57:29

Kom du ut nånting då ? Hur va middagen ? Jag tycker att du kan komma hem så jag kan följa med dig tillbaka till finland sen ;) SAKNAR DIG ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela