lindatormanen

Dum Spiro Spero

bara för att jag inte har något bättre för mig ..

Publicerad 2008-08-20 20:04:55 i Allmänt

Favoritgodis? Choklad :)
Är det nåt du absolut inte äter? Kåldolmar!
Kläder just nu? Mjukisbyxor och lillebrors alldeles för stora helt urtvättade gamla Levis-tröja :)
Musik just nu? Vanessa Carlton - A thousand miles
Saft eller alkohol? Alkohol, jag är så mycket trevligare när jag är full ;)
Hur många kuddar sover du med? För tillfället en, jag måste inhandla fler .
Favoritväder? Sol, sol, sol :)
Morgon- eller nattmänniska? Nattmännsika, det är ju på natten allt roligt händer :)
Sparare eller slösare? SLÖSA, pengar är inte till för att samla damm!
Kommer du ihåg din första kärlek? Nej :/
Tror du på mirakel? JA!
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Jag är lite för ung/omogen för att tänka på barn.
Bio eller promenad? Promenad, med härliga männsikor. Det finns inge härligare än att gå runt i flera timmar och snacka skit .
Stjärntecken? Tvilling, det betyder att du inte kan lite på mig och att jag skvallrar mycket .
Rädd för insekter? Ja, fyfan dom tycker jag inte om.
Största svaghet? Väldigt kort stubin :/
Det här är jag bra på? Shotta :) Har även fått pris i ölhävning, så det är jag också bra på :)
Chips, morötter eller godis? Chips :)
Pizza eller hamburgare? Pizza, dagen-efter-pizza är ett måste.
Skriver du dagbok? Nej jag bloggar :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har 2 tatueringar och en piercing, ska beställa tid för en tatuering och en piercing nästa vecka när lönen kommer :) 
Stökigt eller välstädat?
Stökigt, det är så mysigt på något sätt :)
Är du rädd för blod? Nej .
Saltar du på maten? Ja, alldeles för mycket. Jag är starkt saltberoende!
Gillar du att sjunga? JA! Högt och falskt för alla som vill och inte vill höra :)
Anser du att du är stark? Mitt kusinbarn kallar mig Pippi Långstrump, men nej jag är svag .
Brukar du sola? Yes, så fort tillfälle ges :) 
Vad gör du om du får hicka?
Klunkar vatten, och om det inte funkar äter jag en sked lingonsylt, usch o blä, men det fungerar.
Kaffe, te eller inget? Kaffe, helst litervis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela